ПРОПУСКАНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО
Дистанционни услуги
ДИСТАНЦИОННИ СЕРВИЗНИ СЕРВИЗНИ УСЛУГИ

СЕРВИЗНИ УСЛУГИ "ОТ ВРАТА ДО ВРАТА"

Със сервизната услуга “От врата до врата” ще се погрижим за автомобила Ви  без да напускате дома си. Така си спестявате много време и усилия.
Ако се нуждаете от периодично обслужване, механичен ремонт или смяна на гуми е достатъчно да резервирате час за сервиз с услуга “От врата до врата”. Записването може да стане през сайта или по телефона. В уговореното време наш служител ще вземе автомобила от дома или офиса Ви, спазвайки всички санитарни мерки – като дезинфекциране и поставяне на защитни покривала на волана, скоростния лост, ръчната спирачка и шофьорската седалка.
 

В нашите сервизи ще му бъде направен обстоен преглед и чрез услугата Video Check ще получите на Вашия телефон, таблет или компютър линк към видео с обобщение на необходимите ремонти и интервенции, които е препоръчително да направите, както и тяхната стойност. Ремонтите ще бъдат извършени само при условие, че ги потвърдите. Информацията за необходимите ремонти и съответните калкулации можете да получите на мейл или по телефон.

 

След като приключим с ремонта, ще Ви върнем автомобила в изрядно състояние, изчистен и дезинфекциран.

 

Цени на услугата “От врата до врата”:

- Двупосочна услуга "Взимане и връщане на автомобил" (от понеделник до петък: 9:30-17:00 ч., до 60 км): 55,00 лв. с ДДС. (*)
- Еднопосочна услуга "Само взимане или само връщане на автомобил" (от понеделник до петък: 9:30-17:00 ч., до 30 км): 45,00 лв. с ДДС. (*)

ЗАМЕСТВАЩ АВТОМОБИЛ

Ако за времето, в което се грижим за автомобила, имате нужда от заместващ, можем да Ви предложим гъвкави и изгодни схеми по условията на Lion Rent-a-car.

ЗАВЕЖДАНЕ НА ЩЕТА НА МЯСТО

Завеждането на щети никога не е било толкова лесно. Заявете през телефона или сайта удобно място и час и сервизен специалист оторизираната мрежа на ''Ес Еф Ей Аутомотив ЕООД'' ще Ви посети, като спазва всички санитарно-хигиенни изисквания. Услугата е безплатна за автомобили от марките, чиито представител за България е ''Ес Еф Ей Аутомотив ЕООД'' и имащи право на ремонт в оторизиран сервиз, и се предлага за завеждане на щети към застрахователните компании "Алианц" и "Групама" в следните градове.
Allianz
Groupama
София,  Пловдив, Варна, Русе и Сандански
София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Велико Търново, Стара Загора, Сливен, Русе, Разград, Търговище, Добрич, Кюстендил, Монтана, Пазарджик, Сандански, Севлиево и Хасково

(*) Услугата “От врата до врата” се предлага в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново, Стара Загора, Сливен, Разград, Търговище, Хасково, Монтана, Пазарджик, Севлиево, Добрич  и Сандански.

Услугата "От врата до врата" обхваща само и единствено придвижването на автомобила до и от оторизирания сервиз на PEUGEOT в съответния град. Клиентът си записва час и място за вземане на автомобила през сайта или по телефона в сервиза най-малко 24 часа предварително. Изразходваното гориво по време на движението, до и от сервиза, е за сметка на клиента.  Услугата обхваща автомобили, които са технически изправни и имат всички необходими документи за движение.

(**) Цената е за пробег до 30 км в посока. Цена на 1 км пробег над лимита - 1,80 лева с ДДС. Услугата "От врата до врата + заместващ автомобил за един ден" се предлага в София, Пловдив, Бургас и Варна. За всички останали градове с оторизирани сервизи предлагането на заместващ автомобил става по договаряне.

(***) При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС в ''Групама'' е необходимо да се свържете с представител на застрахователя за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони:

0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България

+359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.

(****) Регистрирането на щета по телефона се извършва от клиента-участник в застрахователното събитие (или негов представител). При регистрирането на щета на застрахователя се предоставя подробна информация за времето, мястото и обстоятелствата свързани с настъпване на събитието. Ангажимент на клиента е набавянето и предоставянето на застрахователя на всички изискани документи, свързани със събитието.

Важно е да се знае, че предоставянето на застрахователя на информация и подробности, относно възникването на застрахователно събитие, не са отговорност на сервиза!

НАШИТЕ АНГАЖИМЕНТИ
ЦЕНООБРАЗУВАНЕ
Цената на сервизните услуги в Peugeot се формира прозрачно и се комуникира и обсъжда с клиента предварително. За някои от дейностите са разработени изгодни пакети, които са с твърди цени и включват труд и резервни части.
БЕЗ ИЗЛИШНИ РАЗХОДИ
Сервизните техници в Peugeot ще Ви обяснят необходимите ремонти и последващата процедура. Това Ви гарантира яснота в действията от страна на нашите специалисти.
КАЧЕСТВО И ГАРАНЦИЯ
Сервизните специалисти на Peugeot са отлично обучени и разполагат с най-доброто оборудване за Вашия автомобил. Резервните части са с доказано качество. Твърдо заявяваме това, като даваме гаранция за труда и резервните части.